Fødselsdepresjon- morgenstund

Categories Mammalivet

Oi… Morgenstund har gull i munn sier de, men dette lille venn er litt for tidlig.

 

Veslemann valgte å våkne litt for tidlig i dag, så da sitter vi inne hos han for å se om han sovner igjen. Han er jo fortsatt trøtt.. Ai.. Jeg visste det ville bli slitsomt å bli foreldre.. men.. så slitsomt?

 

Begynte på dette innlegget i dag klokka 0500. Jeg blir like forbauset over hvor fort tiden går jo eldre enn blir. Jeg får nesten litt angst av å tenke på det.

 

Så nå, kl 2227, etter påskekos og sverigetur venter en ny natt. Noen netter sovner jeg fort, mens andre netter ligger jeg å tenker.

 

“Vil jeg havne i en ny dyp depresjon?” “Vil jeg alltid være her for barna mine?”

 

“Vil jeg snart få mer energi? Vil jeg bli den mammaen jeg ønsker å være?”

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *