Dyster vannmelon

Categories Blogg

God Morgen!

 

Det er så deilig når sola skinner og du vet at snart er sommeren her.

 

Vinter’n her i Høland har ikke vært mye å skryte av, lite snø, lite stabilt, bare ekkelt slaps og bare jorder. Jeg liker egentlig vinteren, men ikke når den kommer halvveis.

 

Men nok snakk om vinter, nå er jo sola her. Sitter nå faktisk og venter på psykologen, kjenner på litt angst faktisk, det er like ubehagelig hver gang. Før visste jeg virkelig ikke hva det vil si å ha angst og depresjon, jeg så ikke ned på folk, men jeg skjønte bare ikke hvordan det… tuller.. eller .. tukler med sinnet, følelser og tanker.. slitsomt.. kjedelig, på en måte.

 

Haha.. Gikk i fra vinter til sol til dyster “vinter” igjen jeg nå 🙂 Vel, tross litt angst så ER det en god morgen, lille man sov helt til 0700, og frokosten var digg. Jeg kjøpte vannmelon i går, den er nå spist opp, jeg bare elsker vannmelon! Det gjør kanskje du også? 🙂

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *