Løgner

Categories Depresjonen

Wow, for en fin dag. Søndag, sol og sommer (nesten hvertfall).

Da burde jo smilet være framme, motivasjonen og kreativiteten blomstre, men den gang ei. Løgner.

Å være sjuk i hue er bare så fryktelig.. slitsomt.. vanskelig å forholde seg til og kjedelig. Du ønsker å nyte dagen, kjenner på bunnløs energi, være i godt humør.. også går det bare ikke. Kreftene er ikke der, det er tomt, trist og kjedelig.

Jeg føler meg lat, får dårlig samvittighet og surrer sakte, men sikkert nedover i selvmedlidenhet.. kjedelig..

Tenk å nyte livet som katten Cernal Winters eller gårdsgrisen Johnson! Det hadde vært digg det. Oh well, jeg blir jo bedre og bedre, men det tar så lang tid, og det er så mye å rydde opp i! Heldigvis får jeg masse hjelp, både fra familie, men også fra helsevesenet, og mellom all selvmedlidenhet er jeg veldig takknemlig for all hjelp jeg får.

Jeg hadde ikke vært her i dag hvis ikke.

Vel, det var dagens lille oppdatering på sinnstilstanden til denne dama. Jeg satser på en bedre dag i morgen og en litt mer motivert attitude..

2 kommentarer

2 thoughts on “Løgner

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *