02.05.2017

Categories Foto

Migrene er… rett og slett bare dritt. Jeg er så heldig at jeg får noen migrenekuler i ny og ne, det slår meg helt ut og gjør meg egentlig helt ubrukelig, også er det drit kjedelig. Du har ikke lyst til å ligge inne når sola skinner og det er masse som kan og bør gjøres ute. 

Men, nå har jeg klart å få med meg noen soldager ute selvom flere timer har blitt tilbrakt på soverommet med skallebank. Jeg fikk igjen lekt meg litt med kameraet her om dagen og vil dele tre av bildene med dere. 

Vil også bare si at jeg er utrolig fasinert av froskeøyne, de er bare så vakre. Tror faktisk jeg skal lage en egen post om det i nærmeste fremtid 🙂 

Til neste gang må dere alle nyte sol, varme og alt som er vakkert her i verden! 

 

#vakkert #sol #migrene #livet

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *