Gravid. Cravings. Frisk

Categories Foto

Gravid. Cravings. 

Da jeg var gravid med veslefar hadde jeg cravings på julebrus og lakris, denne gangen er det vannmelon og sjokomelk. Og stopp, der kom ikke hjernen på noe mer å skrive. 

 

Aii.. Det er ganske mye som foregår oppe i dette hodet for tiden, eller det er vel alltid slik, men nå føles hodet helt tett. Tett av ting og allikevel tomt. Hult, som en godt moden og fersk vannmelon. Jeg var hos psykologen på fredag og etter det har kroppen liksom bare gått litt i sparemodus, jeg trenger hjelp og får det, men føler meg så fryktelig.. som en byrde for de rundt meg, samme hva de sier. “Neida Guro, vi synes det bare er koselig å hjelpe”, og jeg synes det er koselig at de hjelper til, men jeg føler meg som en byrde for det, og det kommer jeg nok til å gjøre til jeg blir frisk igjen. 

Bla, bla, bla.. Frisk.. En tilstand, er det en måte å se livet på? Eller er det bare noe man føler seg? Eller? 

Siden denne bloggen har en tendens til å bli litt dyster så velger jeg å dele noen bilder som piffer den litt mer opp, og gir den litt mer liv. Gir pust av friskhet. Å være frisk er kanskje å føle seg litt mer fargerik, omringet av mer lys enn mørke? 

 

 

 

#frisk #vannmelon #lys #blogg #cravings #gravid #

2 kommentarer

2 thoughts on “Gravid. Cravings. Frisk

  1. For en vanskelig problemstilling..Husk at selv om du føler deg forferdelig kan du alltid ha i bakhodet at vi gjør det av hele vårt hjertet. Det er ingenting som gleder oss mer enn å hjelpe søsteren vår <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *