FIVE FACTS

Categories Blogg

Tenkte å være litt personlig og dele fem fakta om meg selv, som enda ikke har kommet fram her på bloggen. Jeg deler jo masse følelser og tanker, men ikke så mye konkret liksom, so here you go 🙂

* Jeg var 18 da jeg forlova meg og 19 da jeg gifta meg.

* Jeg har hatt en spontanabort.

* Jeg har studert i England, en opplevelse jeg er så glad for at jeg har hatt. Det anbefales!

* Jeg er eldst av fire søstre.

* Jeg tilhører en kristen trosretning som kalles Adventistkirken.

Ikke helt A-4, men hvem er det egentlig?? Hvem er normal? Og hvem er unormal? Jeg tror vi alle har noe unikt ved oss, noe som gjør oss til den vi er.

#blogg #fakta #kristen #livet #me #facts

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *