Pose time

Categories Blogg

Hei alle sammen!

Da er denne damen oppe og hangler etter en litt for lang dag i går. Bilen skulle på EU- kontroll klokka 0700 og mannen skulle ha eksamen.

Hadde heldigvis med meg en av søstrene mine, Marthe, så da dro vi like gjerne inn til Lillestrøm for å drepe litt tid. ( Brutal ordbruk der.)

Men.. det er jo ikke veldig mye å gjøre i byen klokka 0845. Så vi endte opp på en Cafe for deretter å vente på at klokka skulle bli 1000 så vi fikk kjøpt hundebånd til Nos (det eneste vi hadde glemt i alt morgenstresset;) )

Etter å ha surra rundt litt til satte vi oss for å spise igjen, denne gangen en nydelig pastarett!

Haha! Også prøvde vi oss på klisjé bloggbilder.. You know, the perfect life and smile shit..! 🙂

Dette er min yngste søster btw, så nå har dere fått "hilse" på to av mine tre søstre. Nr. 2 i søskenflokken møter dere nok på i løpet av uka da jeg skal ha en liten husmorsferie hos henne og mannen 🙂

Let's pose.

Nydelig, nydelig mat!!

Så vente vi snuta hjem etter litt shopping og mer trasking. Et stykk blid gutt og et stykk sliten hund venter på bussen.

Ps. Å eie bil er bare så sykt dyrt. Fikk helt sjokk, heldigvis for meg at jeg har en pappa som kan mekke bil ellerså hadde EU-godkjenning av bilen kosta shorta :/ 🙂

Vel, det var gårsdagen. I dag ligger jeg (og Nos) som slakt på sofaen og får servert pannekaker av minstesøstra og titter på Friends. Håper alle lesere har en like avslappet dag, så snakkes vi senere 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *