Et nytt design!

Categories Blogg

Da har jeg fått et nytt, og (litt) mer avansert design på bloggen. Holder fortsatt på å lære meg hvordan disse tingene fungerer, men det er en morsom prosess, selv om jeg fortsatt ikke har peiling egentlig på hvordan css og htmlkoder brukes, og hva alle tegnene og de engelske uttrykkene egentlig betyr, men liker å tro at jeg kan noe da 😉 Fikk veldig god hjelp fra denne siden: http://rrhdesign.no/bloggdesign/ . Målet er jo å klare å bygge et eget design en gang, men det er nok litt lenger ut i fremtiden.. Forresten, gi meg gjerne tilbakemelding på om designet “funker” på din pc eller mobil, da jeg ønsker at den skal være leselig for alle. 

Deler i samme slengen et bilde fra dagens photoshoot, flere bilder deler jeg nok i løpet av morgendagen 🙂 

Haha.. Når man er gravid bryr man seg egentlig veldig lite om hvordan man ser ut. Her har vi på oss haremsbokser (langt over magan) fra Indiska, genser (den nye jeg kjøpte for litt siden) fra Vero Moda og tresko fra Felleskjøpet av alle steder. Apropo tresko så er det utrolig praktisk å ha når man bor på gård, skal jeg ut å hente noe i bilen, lufte Nos eller bare være ute en liten tur så slipper jeg å måtte bøye meg ned for å bruke sko osv.. Hehe.. kanskje det bare er praktisk for oss gravide kanskje, magen blir jo bare større og større, nå går jeg rundt og føler meg konstant mett, vondt å sitte, vondt å gå, preggisladies forstår. Gleder meg til veslemor er ute, det skal bli godt å sove på magen igjen og spise uten å bli mett etter en bit. 

Oh well.. Lev livet folkens, så prates vi senere!
 

#preggis #gravid #mamma #design #outfit #livet #foto #blogg #photoshoot #gravid

7 kommentarer

7 thoughts on “Et nytt design!

  1. Det er kjempefint Guro! Elsker designet! Du er utrolig flink. Kanskje satse på karriere innen grafisk design? ;-D

  2. Forresten, når det kommer til headeren din, ser jeg bilde av deg, men bare deler av navnet ditt. Jeg får kun opp “guro dvardsen”.. :-/

  3. så bra gjort, så bra skrevet og så fine bilder. Så vil jeg bare sende en hilsen fra en som har opplevd mye det samme og har slitt med å finne fram til hva som er meg og like meg selv.. Så det vet jeg også noe om. Siden jeg er gammel, noe hyper ( ok les veldighyper ) og rett på sak, så vil jeg som helsesøster minne det på rikelig med omega 3, og linføroljekapsler hver dag året rundt, ( regner med du tar d-pearls , for det har legene etterhvert lært seg… ) og selvsagt masse vis med plantebasert vitamineraler hver dag. Og få legen til å sjekke alle mineralene han kan, særlig sink, krome og jern virker jo veldig inn på stemningsleie. Selv har jeg hivd innpå med Valerina forte når jeg er lei av å være i grinehumør, Og tankene blir for svarte. Så jeg både vet det faglig, og jeg har erfart at har en først vært i bunn, så ønsker en aldri å komme dit igjen, og derfor hiver jeg innepå med alt jeg vet holder meg oppe. og banan og nøtter er flott for å øke dopamin.;) .. lykke lykke til med hverdagen.. Men å tenke godt om deg selv,. jeg har jo alltid bare sett deg som nydelig, festlig personlighet og gøyal jente, fra du var liten og fortsatt.. <3 klem og Guds velsignelse til deg fra meg.

  4. Wenche: Takk for råd og oppmuntrene ord 🙂 Kan love deg at jeg tar blodprøver en gang for mye enn en gang for lite 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *