Jeg vil ha en liten hund..

Categories Blogg

Hva skal jeg dele??

Noen dager, som i dag, føles hodet så tomt, men hjertet så fullt av undergravde følelser. Det er vanskelig å komme i kontakt med seg selv, har det alltid vært sånn? Har jeg alltid gjemt følelsene mine i fengselet mitt??

Dette er en av grunnene til at mannen min og jeg kjøpte Nos. Et innestengt ønske som brøt seg fri fra fengselet, en følelse. Jeg har alltid ønsket meg hund, men også alltid latt "fornuften" og "perfekte" Guro få seire. Jeg har før ikke likt impulsive, lite gjennomtenkte meg, men kanskje det er meg og kanskje jeg burde like den jenta.

Ønsket virker kanskje litt banalt og barnslig, men når det eneste du virkelig vet at du vil ha er en hund. Og du vet det kommer fra deg selv, når alt annet føles så usikkert, og det føles så klart, da er det ikke annet å gjøre.

"Jeg synes dere skal skaffe dere en hund", sa psykologen, "selvom det kanskje ikke er lurt en gang".

Jeg har ikke angret. Det føles godt å være meg, av og til.

#hund #hverdag #dyr #tanker #foto #vsco #livet #Nos #søt #identitet #blogg #blogger #tirsdag #oslo #hioa

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *