Når du trenger meg

Categories Blogg

Veslegull. Du snudde verden helt på jordet, men nå er du her og en tid uten deg har aldri vært der.

Du utvikler deg så fort, nå har du lært deg å si Nos, titei, pappa, mamma, tante og æsj. Du elsker å utforske, smake, kjenne, se og lære.

Når mamma orker, da er dette det beste hun vet, å være sammen med deg og se at du opplever og oppdager.

Men det er også med litt sorg at jeg ser deg vokse. Du blir aldri en liten baby igjen, og jeg fikk ikke med meg så mye og fikk ikke nyte deg så mye som jeg ønsket da du var 2 uker, 3 måneder, 8 måneder. Den tiden kommer ikke tilbake, og det gir klump i halsen, og hjertesorg.

Heldigvis er jeg her fortsatt, og det er takket være alle menneskene rundt meg og helsevesenet. De reddet mamma, jeg husker så godt at psykologen sa i fjord, når det var på sitt mørkeste at "piip, trenger mamman sin". Trenger mamman sin. Du trenger meg, og når mamma orker, da er hun der for deg.

Og når jeg blir frisk, da skal jeg være der, veslegull.

#barn #familie #torsdag #mamma #livet #helse #blogg #blogger

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *