En utvisket identitet

Categories Blogg

En utvisket identitet – hele livet mitt har gått med til å føye seg etter andre; Familie, venner, Gud og forventinger fra samfunnet. Jeg sier ikke at det er alle andre sin feil at jeg selv ikke vet hva JEG mener og tenker, men personligheten min og oppvekst har formet meg til å bli en slik person. En person som ikke vet hva hun selv vil og ønsker.

Og dette jobber jeg med hos psykologen nå for tiden. Bygger opp meg, og jeg gleder meg til jeg ikke er så sårbar lenger, for nå tåler jeg ingenting, verken av fysisk arbeid eller psykiske påkjennelser.

Jeg liker å være bare meg inne i hode mitt, uten å måtte fortelle hvordan det er, for da blir jeg forvirret. Hvis jeg skal prøve å forklare hvordan jeg har det, og føler det, så er det for krevende for jeg vet ikke alltid selv.

En utvasket identitet.

#blogg #blogger #familie #sommer #filosofisk #tanker #menneske #foto #kunst #utrykk #lørdag #helg

1 kommentar

1 thought on “En utvisket identitet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *