DEL 3: Fødselspsykose

Categories Blogg

DEL 3: Fødselsdepresjon

Jeg ble lagt inn på Psykiatri Akkuten Ahus. Jeg ble tatt godt vare på, fikk hvile og også ECT behandling, etter en uke følte jeg meg bra nok til å dra hjem. Jeg var hjemme i noen dager, også.. sa det bare klikk.

Vi kjørte inn på legevakta i Lillestrøm, ble møtt av en helt dustete lege klokka 0300 på nattan. Jeg ble henvist til Psykiatrisk avdeling igjen, kom inn der, fikk mitt eget rom, fikk neste dag rom på en annen avdeling med veldig tett oppfølging, også husker jeg ikke mer.

Jeg måtte visst gå på do og dusje med døra åpen, det satt noen utenfor døra mi 24-7. Jeg prøvde å kutte meg med glass fra mobilen, jeg prøvde å sultestreike. Wow.. Jeg ville bare vekk. Så tungt, ufattelig tungt. Men jeg husker ingenting av dette, 2 uker er helt borte. Jeg fikk vite mye i etterkant.

Så rar hjernen er, blokker ut, beskytter. Reiste til drømmeland.

2 kommentarer

2 thoughts on “DEL 3: Fødselspsykose

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *