Takk- Da har bobla sprukket

Categories Blogg

Da har endelig bobla sprukket. Vi har født, og lille jenta vår er kommet til verden. Vi har liksom levd i en liten boble før hun kom, ventet og undret. “Hvordan ville det gå etter fødselen denne gangen?”. Ville jeg falle tilbake inn i en tung depresjon? 

Vel, det ser ut til at det skal gå bra denne gangen 🙂 Og det er vi så lettet over, så glade for. Vi er slitne, men med all hjelpen vi får og med god planlegging så ser det ut til at vi skal klare å komme oss gjennom denne spebarnsperioden uten å havne helt i kjelleren igjen. 

Veien til å bli helt frisk virker fortsatt lang, men nå er det flere dager med smil og latter enn med tristhet og tunge tanker. Nå fokuserer vi på veien fremover, jeg ønsker å sette meg mål og lage planer, leve og kjenne hvor utrolig godt det er. 

Det er så deilig å føle seg som seg selv igjen. Jeg har begynt å nynne og synge til radioen igjen, jeg ser på barna mine og fylles med takknemlighet og kjærlighet, jeg har til og med trent ett par ganger etter fødselen, og det føles så fantastisk godt. 

Jeg kan bare si TAKK- da har bobla sprukket. 

 

(Deler et dårlig mobilbildet av en sliten, men lykkelig husmor, og lille nurk- er hun ikke bare helt utrolig nydelig 😀 )

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Takk- Da har bobla sprukket

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *