En tøff dag

Categories Blogg

Dagen i dag har vært tøff for mamma lille venn. Jeg ser deg vokse og lære noe nytt hver eneste dag, ofte gir det meg glede, men idag gjør det meg trist, for jeg er sliten idag og ikke til stede. Jeg ønsker å holde deg tett inntil meg, vugge deg, klemme deg, men du er så opptatt med å utforske verden og alt som er i den. Så i kveld gjorde jeg noe jeg ofte har tenkt på at jeg ville gjøre.

Jeg gikk inn på rommet ditt, plukket opp den lille kroppen din, la deg i armene mine og vugget deg frem og tilbake. Jeg hvisket til deg at jeg er glad i deg og elsker deg, jeg gråt litt, for du er så nydelig og jeg er så lei meg for at jeg ikke kan være den mammaen du trenger akkurat nå. Du sov igjennom det hele, så nydelig og avslappet.

Jeg elsker deg sønnen min, mammahjertet blør, men jeg er bare så fryktelig glad i deg. Og jeg vet at du trenger mammaen din, derfor vil jeg alltid være her og jeg kjemper hver dag for å bli friskere, for å være der for deg.

11 kommentarer

11 thoughts on “En tøff dag

  1. Dette var et godt og varmt innlegg. Litt trist var det også, men det var et innlegg fylt med kjærlighet. Kjærlighet for det lille barnet <3 Samtidig beskriver du din smerte og sorg, over dette å ikke strekke til. Kjenner meg så alt for godt igjen i dette. Samvittigheten som gnager. Man føler seg utilstrekkelig, samtidig som man er der for dem. Ja dette var et meget godt innlegg. Gratulere med plassen på blogglisten. Det fortjener du virkelig 🙂 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *