Dagen derpå

Categories Blogg

Hei alle sammen!

Tusen takk for alle hjerter som ble gitt i går etter at jeg la ut forrige innlegg. Jeg er sikker på at mange mødre og sikkert også fedre føler at de ikke strekker til selv om vi alle er veldig glad i barna våre.

Ønsker også å fortelle at etter å ha delt innlegget på Facebook så har lesertallet økt betraktelig og jeg er i dag på 111. plass på bloggtoppen hoho! 🙂 Litt gøy det da..

Ellers skjer det ikke så mye i dag, veslefar er i barnehagen og veslemor sover på fanget, mens jeg er litt støkk her jeg sitter og blogger 🙂

Håper dere alle får en fin dag, og ikke minst helg. Så snakkes vi i neste blogginnlegg 😉

#blogg #foto #helg #familie #livet

2 kommentarer

2 thoughts on “Dagen derpå

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *