G- Me’s World

Categories Blogg

Heisann dere!

Jeg la akkurat ut en liten video på YouTube HER. Jeg har begynt å redigere på Fretex- Prosjektet, men trenger en modell (noe jeg får om to uker, om ikke noen andre melder seg frivillig da 😉 ), så i mellomtiden kommer jeg til å legge ut små snutter med bilder, hverdag og intervju.

Ellers har Vi vært i kirka idag, thats rigth- I am religious 🙂 også har vi kost oss hjemme med pizza og "Skal vi danse". Hallo, jeg merker hvorfor jeg ikke ser på slike program egentlig, blir så spent og får så mye adrenalin :O men nå har jeg begynt å se så nå kommer jeg til å følge med hver lørdag.Haha!! Grunde er favoritten da, hvem er din favoritt?

Oh well, vi prates folkens! 🙂

#blogg #helg #lørdag #familie #vlog

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *