Denne puppegreia

Categories Blogg

Hallo dere!

Er ganske tom for ord i dag. Har prøvd å starte et innlegg flere ganger, men det er liksom så mye, allikevel så lite jeg ønsker å skrive om.

La oss ta denne puppegreia, altså, ehh.. jeg blir bare… jeg vet ikke hva jeg skal si. Pupper er pupper, jeg har ikke noe problem med det, men… who are you kidding Anna? Du har vel fått oppmerksomheten du ønsket, og jeg håper inderlig at du ikke er overrasket over at folk reagerer på innlegget, spesielt når du svarer kritikken med enda mer nakenhet.

Jahh.. Det var en av tingene som har okkupert tankene mine de siste dagene.

Så har jeg også hatt lyst til å skryte av at jeg har trent både idag og på mandag. Jeg følger et treningsprogram jeg tenkte å dele senere.. ja..

… også har jeg vært hos psykologen og pratet… jupp.. og til slutt så gleder jeg meg til en helg med søstrene mine.. haha.. veldig random innlegg, men det må jo til noen ganger det også.

Vi snakkes da 🙂

#blogg #anna #foto #onsdag #hverdag

2 kommentarer

2 thoughts on “Denne puppegreia

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *