“Følg etter meg, mamma”

Categories Blogg

Jeg lar bildene tale for seg.

6 kommentarer

6 thoughts on ““Følg etter meg, mamma”

  1. Nå har jeg lest igjennom heile arkivet… du skriver godt, og det er mye, både fint og trist å lese. Hyggelig å se bilder og, som å stikke hodet gjennom tidsvinduet og hilse på.
    Jeg hadde aldri i verden tenkt at en av de småhvinende frøknene jeg passet på internatet skulle komme dit i livet, men jeg heier på deg og dine…
    PS… digger trillebåret til far din, men det er vel kanskje mor som står bak…

  2. Daniel G: Hehe, hei, så koselig! Ja, vi har ikke kontroll på alt, så plutselig skjer det ting 🙂 Trillebåren er det nok mamma som har kjøpt ja, pussig at du tenkte det 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *