Dere vet den svettelukta?

Categories Blogg

Svette. Hater det. Du har liksom de dagene du ikke lukter svette i det hele tatt, eller de dagene hvor det holder å ta på litt deo eller skjule lukten med parfyme, men så har du de dagene hvor, og kjære vene, hvis du løfter litt på armene så tror du at døden har overnatta der. I dag har jeg en slik dag, en ubehagelig svette som infiserer hele kroppen, håret blir fett, kroppen er klam, hodet blir helt ør, posene under øynene blir ekstra blå og tunge, nesa ekstra stor med ekstra store hudormer, ja også blir jeg enda blekere enn jeg er (om det er mulig da). Med andre ord; føler meg som dette: 

Haha.. Dere vet når folk liksom blir “overvektige” i serier? Som Andy i Modern Family eller Monica i Friends? You see where I am going with this? Haha.. Google det hvis ikke så skjønner du hva jeg mener 🙂 Men, men, følelsen kan alltids bli fikset med en dusj, skifte litt klær, spise og drikke litt vann. Like this, ser kanskje ikke store forskjellen, men jeg kjenner meg flere hakk bedre. 

Så har du en dårlig dag? Da kan det være lurt å slenge skrottekroppen i dusjen, ta på litt maskara, finne noe komfortabel, men samtidig litt finere enn den mest slitte joggebuksa og spise litt mat. Ja, også trøste deg med at veldig få mennesker slipper unna med å være perfekt, det er liksom livet dette, realiteten og det hadde vel vært kjedelig om alt skulle være så fryktelig bra og perfekt hele tiden. 

Vi blogges da.. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *