Dårlige hårdager

Categories Blogg

Gooooood morning guys!!!

Det ser kanskje ut som om jeg akkurat har stått opp, men det er faktisk en og en halv time siden jeg dro skrotten opp av senga. Vi er så heldige med at veslemor er et lite sovedyr (i motsetning til broren sin som elsker å stå opp veeldig tidlig), så da blir vi å ligge å dra oss til klokka 1030 noen morgener. 

Vel, jeg har de siste dagene tenkt litt på bloggen og hvordan jeg skal gjøre det fremover, jeg liker å blogge, men jeg trenger å ha noe konkret som holder meg litt i gang, dermed har jeg tenkt til å kombinere det med en annen ting som virkelig trenger hjelp og det er trening. Wohoo, blæææ. Jeg er ikke en av de treningsmenneskene som bare elsker å trene, jeg føler meg crap både før, under og etter trening, men dagen etterpå da føler jeg meg litt bra. Nå driver jo jeg og ammer så jeg har ikke tenkt til å begynne med skikkelig hard trening, men mannen gav meg et treningsprogram for å få opp kondisen og det programmet har jeg tenkt til å prøve å følge. Det går over tolv uker- tre økter i uka, og i begynnelsen varer hver økt bare 22 minutter. Hvis jeg skal være helt ærlig så begynte jeg på dette programmet for to uker siden, men jeg bæcka ut etter tre økter… ehhhehheh.. Uansett, jeg har som mål å gjennomføre programmet og også å holde meg unna pops, min store svakhet, eller nytelse, kalle det hva du vil, og brus de tolv ukene. 

Og HVIS jeg klarer dette skal jeg belønne meg selv med et vlog/blog kompaktkamera. Wohoo!! Jeg ønsker meg virkelig noe litt mindre enn det speilreflekskameraet jeg bærer på nå, det funker liksom, men blir litt for stort å dra med seg i hverdagen. Jupp, thats my plan. Kanskje du vil være med på dette? Jeg tenker å legge ut programmet i løpet av helgen også starter jeg på mandag.  

Oh, well! Vi snakkes da 🙂 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *