12 ukers treningsprogram

Categories Blogg

Hallo dere! 

I dag er det mandag og første dagen i tolvukers utfordringen jeg har satt for meg selv. Jeg lovte å dele programmet, som er et kondisjonsprogram, og her kommer det. Jeg kommer til å dele for en uke av gangen da jeg tror det blir litt vel mye med tolv uker på ett blogginnlegg. 

Uke 1, Økt 1: 5 min gange > 1 min jogge/ 1 min gange x6 > 5 min gange. Totalt 22 min.

Uke 1, Økt 2: 5 min gange > 1 min jogge/ 1 min gange x7 > 5 min gange. Totalt 24 min. 

Uke 1, Økt 3: 5 min gange > 1 min jogge/ 1 min gange x7 > 5 min gange. Totalt 24 min.

Jeg har valgt å trene mandag, onsdag og fredag, det er ganske “lett” i begynnelsen, men man føler fortsatt at man har trent etter økta. Merker at jeg er ganske gira på å klare dette, men det er i dag, utfordringen blir på de dagene hvor motivasjonen ikke er der i det hele tatt. 

Kanskje er du med å joiner utfordringen? Da hadde det vært veldig gøy om du kommenterte på disse treningsblogginnleggene 🙂 

Vi snakkes da! 

Ps: Jobber på spreng for å få ordnet bloggen nå, det er derfor den er gått tilbake på litt basic layout 🙂 

#blogg #trening #mandag #hverdag #foto #livet #kondisjon

2 kommentarer

2 thoughts on “12 ukers treningsprogram

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *