En død sommerfugl

Categories Depresjonen

Ikke noe hei i dag, 

i dag er det litt tungt, etter gårsdagens litt oppoverbakke og spenning, er det litt nedoverbakke i dag. Uggen, tom, nedstemt, ikke fornøyd med meg selv, selv om jeg fikk mange gode responser på Facebooksiden min (@guroedvardsenblogg), noe jeg setter utrolig stor pris på. Mitt problem er vel at jeg med en gang begynner å kværne rundt i hodet mitt om hva folk ønsker å lese, hvordan få flere lesere osv, og da blir jeg fort sliten. Tankekjør kalles det vel, som sliter ut; hva synes andre om dette, om bloggen, og om meg? Dumme tanker.

Jeg vil jo egentlig bare være meg, og gjøre det jeg synes er fint og pent på en blogg.

Tillate Guro å gjøre akkurat det hun vil. 

Men samtidig vil jeg ikke være for opptatt av meg, og det er litt vanskelig når man skriver blogg, ikke missforstå, jeg har tenkt til å fortsette å skrive og dele, jeg bare… ja.. tenker litt på dette da vet du. 

Så i dag deler jeg noe jeg synes er både fint, makabert, flott og trist. En død sommerfugl- for det er litt sånn livet er, vakkert, men trist. 

I dag hvertfall. 

#blogg #livet #depresjon #helse #sommerfugl #onsdag

2 kommentarer

2 thoughts on “En død sommerfugl

  1. Huff, tankekjør er ikke noe gøy… Jeg trøster meg alltid med denne fine quoten når jeg merker bekymringer og tanker tar fullstendig overhånd; ?Thinking has, many a time, made me sad, darling; but doing never did in all my life… My precept is, “Do something, do good if you can; but, at any rate, do something.” (Elizabeth Gaskell)
    Du er hvertfall ikke alene! Selv er jeg helt i startfasen med blogging, og tenker mye det samme som deg. Hvis du vil ha tips fra ei ukjent og sikkert snart eks-blogger; fortsett med skrivingen! Jeg ønsker hvertfall å lese og ble nysgjerrig på å følge deg videre etter å ha lest dette inspirerende innlegget 🙂

  2. sterkimegselv: Hei! For et flott sitat, det trengte jeg i dag, da jeg har mest lyst til å bare bli liggende i senga ( og la tankene få overhånd). Og hyggelig å lese at du ønsker å følge med videre, takk for en veldig hyggelig kommentar.. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *