Good girl

Categories Mål og drømmer

Hei, hei dere!

Her for noen uker siden var jeg og en av søstrene mine og handlet på en Fretexbutikk i Oslo, jeg ønsket å finne noen stilige (og billige) klær som jeg kunne dele på bloggen, og her har dere det første plagget.

En olajakke. Jeg liker noen ganger å kle meg i ting som har litt edge, personlighet, og ofte liker jeg å kle meg i noe som er litt “røft”. Jeg har ofte følt at andre ser på meg som en litt sånn god jente, snilt menneske som ikke gjør noe galt, og da tror jeg at å kle meg i noe som ikke skriker “good girl”, gir meg en følelse av å være litt tøffere enn hva andre skulle tro.. haha.. Jeg føler meg hvertfall tøff 😉 Denne jakka likte jeg veldig godt, da den er litt baggy, har krage (som også fremhever kinnbena) og gir et litt røffere uttrykk, dessuten så er den lett å lage et outfit med da den kan passe til det meste. Og jeg trenger ofte klær jeg bare kan slenge på meg i farta… mammalivet kalles vel de 🙂 Vel, hva synes du? Kommenter gjerne, da det er gøy å vite hva dere tenker? 

 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Good girl

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *