En annen ting jeg hater

Categories Blogg

Migrenetryne.

Dagen i dag startet med migrene klokka 0430 på morgenen, jeg drømte at jeg hadde vondt i hode, men etterhvert som jeg våknet forsto jeg fort at det ikke bare var i drømmeland skallebanken befant seg.

Ai! Har jeg fortalt dere at jeg hater migrene? Jeg pleier å få det etter stress og for lite søvn, noe det har vært en del av denne uka som har gått. Jeg har jo gjort bloggen "offentlig", og synes at det har vært veldig morsomt, men det har også okkupert tankene mine og gjort meg stressa. Så nå må jeg bare puste ut, ikke tenke så mye, og poste det jeg vil, når jeg vil 🙂

Uansett, resten av dagen, etter at migrenen slapp, har gått til sofasliting og potetplukking.

Hva har du gjort i dag? Og har jeg noen lesere som også sliter med migrene?

🙂

Haha! En daff gjeng 🙂 #søndag #blogg #helse #migrene #livet

8 kommentarer

8 thoughts on “En annen ting jeg hater

  1. Har aldri hatt migrene, men ble mye sofa- og sengesliting her også i dag pga vondt rundt bekkenet :/ Venter på bedre dager.

  2. hatt migrene siden jeg var 3 , er nå snart 24 så jah har migrene ca 3-5 ganger i uken .. før var de mer men ble også værre da jeg fikk kronisk bihulebetendelse . ble opperert for de i august men skal ta ny ct for å se om de fikk tatt alt siden har enda vondt . Hadde nylig ett veldig skummelt episode da jeg tok en migrene sprøyte som jeg tar når jeg får anfall og havna på sykehuset pågrunn va den . de var skummelt .
    Men før så kunne jeg våkne med migrene , men etter jeg fant ut jeg skjærer tenner om nettene så fikk jeg plate så sover med den så våkner ikke like ofte med migrene om nettene nå.
    men får også migrene av For lite søvn , for mye søvn , Stress , aktivitet , sol , varme , snop , sjokolade , brus . HATER MIGRENE .
    hvordan er de å ha migrene under svagerskap? de er noe jeg gruer meg til . er redd de skal bli konstant liksom

  3. anonymfortiden: Uff, du har det nok MYE verre enn meg, jeg har hatt mindre migrene i svangerskapene. Jeg har veldig lite nå fordi jeg tar seruqel ( avslapnings/ sovetablett), det sørger for at jeg får den dype søvnen og da får jeg ikke like mange OG ille annfall. Håper du får det bedre, klem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *