Del din reise!

Categories Blogg

Reisen.

Da jeg var yngre forsto jeg ikke at livet er en reise. Du leser om det, hører om det, blir fortalt, kanskje ser det til og med. Men jeg forsto det aldri.

Nå. Nå ser jeg det, jeg utvikler meg, ser mennesker rundt meg utvikler seg, jeg forstår mer om meg selv og hvordan alt henger sammen. Jeg blir veldig nysgjerrig på andre menneskers liv, hvordan ser reisen deres ut, hvorfor oppfører de seg som de gjør, hvordan har reisen formet dem?

Noen ganger føler jeg at livet starter her, nå. Tiden før, barndommen og ungdomsårene, var bare en forberedelse, det er nå jeg lever helt selv, eller er det slik?

Reisen. Klisje? Kanskje. Sant? Ja.

God mandag folkens. Ønsker du å dele din "reise"? Dele hvorfor du er den du er i dag, dele hvem og hva som har formet deg? Send mail til [email protected] eller melding på facebooksiden @Guro Edvardsen

(Det blir så klart holdt konfidensielt.)

#reise #blogg #livet #hverdag #mandag #del

2 kommentarer

2 thoughts on “Del din reise!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *