Jeg har bare lyst til å gråte, men er ikke frisk nok

Categories Depresjonen

Jeg har lyst til å gråte.

Denne uka startet med migrene, fortsatte i går med omgangssjuken, og toppet seg i natt med at ungene våknet om hverandre etter at jeg endelig fikk sove klokka 0130.

Jeg har lyst til å gråte fordi det ikke er noe energi i kroppen i dag. Det er tungt, kjipt og vanskelig å bære seg selv.

Jeg har lyst til å gråte fordi jeg ikke klarer å være den mammaen jeg ønsker å være. Jeg er bare sliten, trøtt og bortreist i mitt eget tankevirvar.

Jeg har lyst til å gråte og si BLÆ. Blæ, dumme depresjon, blæ dumme kropp, blæ, blæ, blæ!!!

Sorry folkens, jeg er sinna her jeg ligger og synes synd på meg selv.

Jeg har bare lyst til å gråte… men jeg klarer ikke fordi jeg ikke er frisk nok i dag.

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg har bare lyst til å gråte, men er ikke frisk nok

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *