Psykologbesøk og RAW- format

Categories Depresjonen

Hei dere! 

I dag har jeg lest meg litt opp på hvordan å ta gode bilder, og også hvordan å redigere bilder i RAW- format, må jo si at jeg er ganske grønn på det området, men det er bare så utrolig morsomt å drive på med. Jeg ønsker jo å ha en god kvalitet på bloggen, både på det som skrives og bildene som blir tatt. Jeg har delt en del mobilbilder på bloggen og jeg ser at kvaliteten ikke er helt god, men til mitt forsvar så ser de mye bedre ut på mobilen. Haha, ja… 

Jeg har også lastet ned gratisprøve av photoshop, tror nok det blir litt for dyrt å kjøpe det nå i første omgang, men jeg får i hvertfall prøvd det litt ut da 😉 

Ellers så var jeg hos psykologen i går, og det var.. tøft.. jeg har så mye tristhet inne i meg som jeg bare dytter vekk, men når jeg forteller noen hvordan jeg har det og hvordan det er å være Guro, ja da føler jeg meg så fryktelig trist, ensom og fortvilet. Det er akkurat som om jeg ikke er meg, Guro er liksom fanget inne der, i fengselet et sted, og jeg vil gjerne slippe henne ut, men vet ikke hvordan. Det høres kanskje litt sprøtt ut, men det er nå slik det er da. 

Jaja, alle andre deprimerte og ikke deprimerte der ute, dere får ha en fin dag, så snakkes vi 🙂 

#foto #bilde #hverdag #depresjon #blogg #blogger 

4 kommentarer

4 thoughts on “Psykologbesøk og RAW- format

  1. Du får ikke kjøpt photoshop lenger,selv leier jeg photoshop cc for hver måned 🙂 veldig lurt å redigere i raw format, gjør det selv.

  2. liseiselin: Ja, oppdaget det 🙂 Så sitter og lurer på om jeg skal leie det eller ikke, vi får se 🙂 Var veldig gøy å redigere med da 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *