Dere gjør meg lykkelig

Categories Mammalivet

Kjære familien min,

Nå ligger jeg her i senga, mannen, du har sovna, det har veslemor også. Hun ligger trygt mellom oss med armene slått ut, så fredelig og rolig. Det blåser ute, kald vind, og jeg er glad og takknemlig for denne dagen, for at dere sover trygt her inne, mens verden er urolig der ut. Trygghet.

Veslefar sover også, fredelig i senga si. Vi har kost oss i dag, titta på verden, pratet, smilt og ledd. Han har vært høyt og lavt, glad og lei seg, hele følelsesspekteret har vært med i dag.

Jeg er så glad i deg mannen min og den flotte familien vår <3 Dere gjør meg lykkelig!

#lykkelig #blogg #familie #glede #søndag

2 kommentarer

2 thoughts on “Dere gjør meg lykkelig

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *