Når jeg skal si unnskyld

Categories Depresjonen

I dag var vi hos psykologen og fikk gråte litt, fikk ut litt følelser og jeg innså at jeg har veldig lett for å tro at følelser er blitt bearbeidet, men så ligger de der langt nede, gravd ned.

Det er vondt vet du, å kjenne på de triste følelsene og minnene. Siden det har gått så bra med Veslemor og vi har en utrolig flott kontakt, så ser jeg hva jeg mistet med Veslefar, og det gjør bare drit vondt i hjertet. Jeg er så glad i han, men da han var på Veslemor sin alder, da hadde jeg mer en nok med meg selv. Trist? Ja!

Men det eneste jeg kan gjøre er å bære han i hjertet mitt og være der for han nå. Og når han bli eldre prate om det og be om unnskyldning.

En dag.

6 kommentarer

6 thoughts on “Når jeg skal si unnskyld

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *