Hva har du gjort i dag?

Categories Blogg

Hei, hei dere!

Da blogger jeg fra Harstad. Lilleman sover, Veslemor er rolig, mannen har tatt et varmt bad og jeg har endelig fått drukket vann. Puhh. Det har egentlig gått veldig bra i dag, Veslefar har protestert litt (veldig) siste delen av turen, men nå er vi her og kan hvile litt ut.

I morgen drar vi mest sannsynlig på Grottebadet, jeg har aldri vært der før, så det blir jo spennende. Har faktisk bare vært i Harstad en gang i mitt liv, så jeg håper jo å få se og oppleve litt slik at jeg kan danne meg et reelt bilde av denne byen 🙂

Aii.. ellers vil jeg igjen takk for all den gode responsen på innlegget JEG ER GURO OG HER ER JEG!!!!. Det er så godt å bli hørt, også så koselig med bare positive tilbakemeldinger, det varmer et sjenert hjerte.

Da blogges vi vel i morgen. Hva har du gjort i dag forresten? Har det vært mye å gjøre?

Btw. Det er så utrolig vakkert å fly, sukk, Norge er vakkert <3

#blogg #blog #torsdag #reise #Harstad #Norge #natur #foto #vakkert

6 kommentarer

6 thoughts on “Hva har du gjort i dag?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *