En ny feelgood blogg for deg som er rotete!

Categories Mammalivet

Hei dere!

Husker dere feelgood blogginnlegget om rot som jeg delte for litt siden? Ikke? Da kan du finne det her: http://gme.blogg.no/1507887296_feel_good_blogg_for_deg_som_har_det_rotete.html

Jeg tenkte å lage et slikt innlegg igjen, siden (lets Face it) rot er en stor del av min families hverdag. So here we go again! Jeg kunne ha vist en påsminket sannhet, men jeg velger i stede å vise dere hvordan en småbarnsfamilie faktisk har det på tur (en uorganisert en hvertfall). Skulle jeg unngått rotet ville dere endt opp med bare dette bildet:

Haha! Resten ser slik ut: 🙂

Lille prosjektansvarlig (Veslefar)!har jo litt av skylden, men jeg og mannen er nok nesten værre, sånn blir det når man ikke finner bleiene, eller smokken, eller buksa, eller mobilladeren. I ren desperasjon tar man ut alt av baggen for så å finne det en lette etter.. eller man blir nødt til å lete gjennom haugen man nettop rotet ut av kofferten.

Jaja. Vi koser oss hvertfall, og i morgen så drar vi, så da gjør det ikke noe om ting flyter litt utover.

Oh well! Hva synes du om disse feelgood innleggene? Er det noe du vil se mer av? Kommenter gjerne, og del gjerne med andre som er rotete, vi trenger å vite at vi ikke er alene 🙂

Utsikten kan vi ikke klage på da, den er bare utrolig nydelig 🙂 #utsikt #blogg #mamma #mammablogg #roteblogg #helg #harstad #veslefar #hotell #scandic #lørdag #feiring #bursdag

2 kommentarer

2 thoughts on “En ny feelgood blogg for deg som er rotete!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *