7 bilder av vakre Harstad!

Categories Foto

Her kommer 7 bilder av vakre Harstad. Det var både snø, vind og regn, og bittelitt sol mens vi var der, det ble faktisk ikke ordentlig lyst, noe som også preget fotograferingen og sluttresultatet. Bildene er liksom litt dunkle, but I like it.

 Anyways, her har du noen bilder av byen og naturen, haha, og skoene mine. Jeg har liksom en grei for å ta bilde av skoene mine, synes det blir så stilig liksom 😉

Oh well, hvilken er din favoritt? 

#bilde #blogg #foto #fotoblogg #harstad #byen #helg #morsomt #velg #blogger #livet #fotoblogg #fotograf

10 kommentarer

10 thoughts on “7 bilder av vakre Harstad!

  1. Bilde 2 og 5 var mine favoritter! Har ei søster som er turnuslege i Narvik, hun skryter uhemmet av naturen i nord. Gleder meg til å få oppleve den! Stemningsfulle bilder 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *