Here I am, this is me

Categories Foto

God kveld dere! 

Har hatt en dag med mye frem og tilbake, jeg dro rett til legen i Asker en halv time etter at jeg hadde stått opp, deretter skulle vi til psykologen og etter det var jeg egentlig ganske pannekake. Da vi kom hjem (jeg og Veslemor), etter å ha henta Veslefar i barnehagen, var jeg så sliten at jeg bare måtte få meg en liten pause, og for at jeg skulle unngå å gjøre noe “dumt”, ba jeg mannen og mamma om å passe barna mens jeg gikk og tok noen bilder, helt for meg selv. 

Når jeg sier gjøre noe “dumt” så mener jeg å kjøpe en hund, eller et domene, eller en hest, bestille en tur til New York, spise masse pops og drikke masse solo, eller gjemme meg i et online prosjekt, som å starte en ny blogg på en annen bloggplatform. Haha! Alt dette har faktisk skjedd, opptil flere ganger 🙂 Og det er en del av min psykdom, greia nå er at jeg prøver å .. gjøre noe positivt med det.  Så jeg har funnet ut av at det er bedre å få ut alle følelsene sine, og samtidig masse tomhet, gjennom bilder og fotografering, og jeg elsker det. Jeg synes det ER SÅ GØY, også lærer jeg nye ting for hver gang jeg har en ordentlig fotoøkt. 

So here we go! Fortell meg gjerne hva du synes 🙂 

#foto #blogg #hverdag #bilder #fotoblogg #person #meg #torsdag #livet #personlig

6 kommentarer

6 thoughts on “Here I am, this is me

  1. Fine bilder. De er sterke. Og jeg kjenner meg igjen i bilde-terapien din. Jeg filmer heller, men det har samme effekt på meg. Kameraet er en fin måte å jobbe med følelser på, i alle fall for meg. God mandag og ny uke 🙂

  2. Ida Huber: God mandag til deg også Ida 🙂 Det er jo veldig kjekt at vi kan bruke dette til terapi, for meg er det en god måte å unngå å være destruktiv 🙂 Hadde vært gøy å se noe av det du har laget gjennom slik terapi 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *