Teit.

Categories Depresjonen

I dag har jeg lagt ut et innlegg, og deretter sletta det, så la jeg ut et til, og bildeshouta det, angrer, og vil slette det innlegget også.

Æsj.. Jeg er «dårlig» i dag, så trøtt og sliten. Har vondt i hodet nå, blæ.. Venter på at mannen skal komme hjem. Føler meg crap fordi jeg ofte bruker iPhonebilder.

Drit i det Guro. Æsj. Klarer ikke i dag. Gråt i halsen. Teit, teit, TEIT!

Tror jeg er avhengig av å være ærlig, MÅ bare dele akkurat hvordan jeg har det. Klarer ikke å være overfladisk og falsk.

Teit.

5 kommentarer

5 thoughts on “Teit.

  1. Synes du er modig jeg. Og jeg leser heller ett ærlig innlegg om hvordan livet egentlig er enn ti innlegg om hvordan man kan fikse på fasaden for å virke mest mulig vellykket.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *