3 kommentarer som betyr noe

Categories Blogg

Hei, hei dere! 

I dag har jeg det så mye bedre enn i går, og det er veldig deilig 🙂 Siden humøret er litt mer på plass tenkte jeg at det ville vært koselig å lage en blogg om nettopp det å være takknemlig, og da spesielt hvor takknemlig jeg er for at dere leser bloggen og kommenterer. Jeg har derfor valgt ut noen kommentarer som har vært utrolig koselige å få, og jeg forteller hvorfor de betyr, eller har betydd så mye for meg, so here we go. 

Christine: Du vet. Åpenhet rundt dette er så bra. Fødselspsykose er ganske sjeldent men mer normalt enn en skulle tro. Så en dokumentar om det for ikke lenge siden. Og jeg tenker at vi trenger åpenhet og informasjon om dette på lik linje med fødselsdepresjon. Lykke til videre. Og husk at din sønn ikke har bedre mor enn deg.

Christine kommenterte på DETTE blogginnlegget i mai i år, da var det ett år siden det hele begynte å gå nedover, og bloggen var veldig ny. Slike kommentarer som dette oppmuntrer meg til å fortsette å skrive om akkurat dette, fødselsdepresjon eller fødselspsykose. Det er flere som opplever det, og det er mange som ikke prater om det. Selv er jeg en veldig åpen person, jeg hadde ikke klart å holde det “hemmelig” uansett om jeg ville det eller ei. Jeg trodde aldri at jeg ville bli så dårlig som jeg ble, men her er jeg og det skjedde. Og det har hjulpet å få gode kommentarer og påminnelser på at barna mine ikke kan få en bedre mor enn meg <3 Takk Christine for en flott kommentar:)

Sterkimegselv: Hørtes ut som en hektisk, men bra dag. Håper jeg har rett i den antakelsen, hehe! Jeg er nettopp ferdig med skoledagen, og har ikke stort andre planene enn å få gjort litt husarbeid og lage klar middag til jeg får besøk til kvelden. Søvnen hentes nok igjen i natten som kommer! 😉 Ha en fin dag!

Jeg elsker når dere forteller meg litt om dagen deres! Å bli litt bedre kjent med mennesket på den andre siden av skjermen er rett og slett litt kult og spennende, dessuten viser det også at dere har lest hele innlegget når dere kommenterer dagen min (som jeg har skrevet om), men også svarer på spørsmålet jeg har spurt i slutten av innlegget, det er faktisk veldig oppmuntrende. Også er det veldig koselig å bli ønsket en fin dag da 🙂 

Neste kommentar er fra DETTE innlegget. 

Renathe Lovise: Du er så vakker <3

Kan man annet enn å si takk? 🙂 Ikke en lang kommentar, men allikevel så varmer den hjertet mitt. Det er jo ikke alle dager man føler seg noe særlig vakker, men kanskje kan en kommentar gjøre en forskjell? Det er utrolig koselig å få komplement, om det handler om utseende, ferdigheter eller karaktertrekk, jeg tror vi alle liker å få høre positive ting om oss selv 🙂 

Nå plukket jeg ut tre forskjellige kommentarer, men det er så mange flere, eller egentlig alle kommentarene jeg har fått så langt, som rører meg og som jeg synes er flotte å få. Det er utrolig koselig å bli bedre kjent med dere som leser, jeg liker å få tilbakemelding på hva dere synes er flott og om dere er enig eller uenig i meninger som blir presentert her på bloggen 🙂 

Anyways, jeg ønsker å bli enda bedre kjent med deg som leser, så kanskje du vil presentere deg selv? Hva heter du, hvor gammel er du og hvor kommer du fra? Vi kan jo begynne der 🙂 Håper du svarer da det er veldig gøy å få vite mer 🙂 

Ha en ellers god dag, så blogges vi 🙂 

#blogg #hverdag #lesere #bloggen #onsdag #uken #vinter #snø #bilder #kommentarer #foto #goddag 

10 kommentarer

10 thoughts on “3 kommentarer som betyr noe

  1. Well, you already know those things, but I shall tell you a little bit about my day instead? Today I’m teaching online classes to 8 and 9 year olds. We are working on reading. While it isn’t the same as working in a ‘real’ classroom, at least I can do it in my jammies and without caring how I look! It is very rainy here, and we’ve had a windstorm, which woke me up early. As you can imagine, I wasn’t very happy about that. Mom has been remodeling the bathroom– new sink, counter, and eventually a new bathtub and floor. It’s exciting. It hasn’t been done since before we moved here when I was two. Let’s see, what else. Thanksgiving is coming and I am looking forward to it. I enjoyed your post about your tradition. It was so nice to be able to celebrate it with you the last year at Newbold– especially since I wasn’t able to be with family that year. It makes me happy to know my favorite tradition is celebrated by some of my favorite people. Oh! I almost forgot something important! Did you know my Roomie is blogging about some deep things? It’s a nice blog and I am enjoying it so much!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *