Dagens bloggtips

Categories Blogg

Hei, hei dere! 

Tenkte faktisk jeg skulle tipse om noe som bare er helt genialt for oss som blogger. 

Har du hørt om linktree? Kanskje har du det, eller kanskje har du IKKE hørt om det, som meg. Vel, som alle vet så går det bare an å ha en link i biografien på Instagram, men vi ønsker gjerne at følgerne våres skal ha mulighet til å lett komme seg inn på både bloggen, facebooksider, snapchat, facebookgrupper, og kanskje andre sosiale medier. 

Vet du, da er det bare å opprette en bruker på Linktreeog vips så har du mulighet til å føre følgerne dine til flere av dine sosiale medier med en gang. Du bruker Instagramkontoen din til å logge deg inn, og på en veldig lett måte så kan du fikse flere linker og layout på bare fem minutter, deretter kopierer du url adressen inn på det eneste stedet du kan gjøre det på insta, og vips så har du laget deg et linktree.

 Jeg synes dette var helt genialt hvertfall, så gjenstår det å se om det lager en større følgerstrøm videre til bloggen  🙂 

Har du prøvd Linktree? Eller hørt om det? Fortell meg gjerne hva du synes om det? 

Ellers så skal jeg til psykologen i dag, også har Veslefar sin første barnehagefest. Sistnevnte gleder jeg meg veldig mye til, psykologen gleder jeg meg egentlig litt til det også, men det er jo litt mer “jobb”. 

Ønsker deg en gooood dag der du er, kanskje er det like juleaktig hos deg som det er her hos oss 🙂 ? 

#blogg #tips #bloggtips #hverdag #torsdag #blogger

11 kommentarer

11 thoughts on “Dagens bloggtips

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *