Hit flytter vi!

Categories Gården og dyrene

Hei, hei dere! 

Som flere har fått med seg så skal jeg og min lille familie snart flytte, du kan lese mer om det HER. Og i den forbindelsen så tenkte jeg å vise dere litt prosessen og også hvertfall utsiden av huset vi skal flytte inn i dette blogginnlegget. Jeg gleder meg masse til å vise dere hvordan det ser ut inne i huset og hvordan vi møblerer det og slikt, men først må tilbygget bli ferdig 🙂 Det er faktisk mine gode og snille foreldre som bygger og ordner dette helt på egenhånd, jeg blir helt imponert, jeg er stolt av dere 😉 

Oh well, here we go! 

Her ser dere hele gården, hovedhuset, verkstedet (nærmest), låven, tilbygget som er på vei opp og det minste hvite huset, som vi kaller bryggerhuset. Min farmor skal flytte ned i tilbygget og the Edvardsen family skal flytte opp i bryggerhuset :) 
Her ser dere hele gården, hovedhuset, verkstedet (nærmest), låven, tilbygget som er på vei opp og det minste hvite huset, som vi kaller bryggerhuset. Min farmor skal flytte ned i tilbygget og the Edvardsen family skal flytte opp i bryggerhuset 🙂 

En litt nærmere titt på bryggerhuset. Det er faktisk et veldig koselig hus, jeg bodde der i fire år før vi flyttet ned i hovedhuset. I andre etasjen er det et stort rom med to innebygde senger som pappa snekret til meg og en av søstrene mine da vi bodde der, jahh, minner 🙂 Blir morsomt å flytte opp dit igjen å skape noen egne.

Tilbygget er påbegynt, og hagen ser ikke ut, eller.. hagen finnes ikke lenger, men, men. Det går fremover, dette bildet ble tatt for noen dager siden så vi er faktisk kommet enda lenger på vei 🙂 Eller vi.. pappa.. hehe 🙂 

Ja, det blir virkelig spennende å flytte. Det er jo en del av en “plan”, vi har vært veldig avhengig av foreldrene mine mens jeg har vært syk, men vi ønsker så klart å “klare” oss selv etterhvert og da er det veldig trygt å kunne mellomlande i et hus like ved. Jeg må bare si at jeg har noen utrolig gode foreldre, de har passet på oss alle sammen i en veldig vanskelig tid og det er jeg evig takknemlig for 🙂 

Anyways, i dag skal jeg og Veslemor til psykologen igjen, jeg ser ikke helt frem til det, men det er mest fordi det er et dritt vær ute, det regner og blåser, bare skikkelig grått og trist. Jahh.. eller bahh. Hvordan er været hos deg?? 

Ønsker dere alle en god dag, så prates vi her på bloggen senere 🙂 

Og til slutt et bilde av det vakre stedet jeg bor på 😀 

#flytte #blogg #livet #blogger #hus #gård #glede #vinter

Følg meg på andre sosiale medier HER.

12 kommentarer

12 thoughts on “Hit flytter vi!

  1. Så mange koselige bilder av verdens vakreste gård <3 Jeg gleder meg til å komme på kaffebesøk og bare skravle når dere har fått slått dere til ro:-) Gleder meg masse på deres vegne, dette blir braaaaaa 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *