Smoothie time!

Categories Trening og kosthold

Juppsi, puppsi! 

Da er det mandag folkens, en ny dag, en ny uke, og vi er enda litt nærmere julen. Det er faktisk den 1. desember på fredag, og på lørdag er det tid for enda mer juletradisjon, da er det bakedag på Nordre Vestby. Dere er kanskje interessert i noen oppskrifter? 

Oh well, planen for dette blogginnleget var faktisk å dele frokosten min med dere. Det ble litt for mye kosemat i går, så i dag følte jeg for å lage litt smoothie (for en gangs skyld). Når det kommer til smoothie så liker jeg at den er litt “sur”, at det ikke er grønnkål i den (grøss), og at det er en del bær i den. Jeg er liksom et bærmenneske, elsker omtrent alt av bær, blåbær, jordbær, rips, bringebær, solbær… Nam! Jeg liker heller ikke å følge oppskrifter, når det kommer til smoothie hvertfall, jeg tenker liksom at DET klarer jeg fint å lage ved hjelp av min egen fantasi. 

So here we go! 

En banan, en kiwi, en pære og tja.. kanskje to dl med bærblanding, jeg puttet også oppi litt knuste linfrø og en halv avokado, deretter bizzet jeg det rundt i smoothie maskinen og bing, smoothie is ready. 

Og da har jeg brukt såpass lang tid på dette innlegget at smoothien og brødskivene er spist opp. Jeg tenkte å begynne å jobbe på et nytt innlegg faktisk, om en liten nyhet jeg har glemt å fortelle om her inne. Gleder meg til å dele den med dere, selv om det ikke er noe “stort” liksom. 

Ønsker dere en god mandag! Hva spiste du til frokost i dag forresten? 

Følg meg gjerne på andre sosiale medier HER 🙂 

#blogg #mat #frokost #mandag #blogger #matblogg #uke #hverdag

6 kommentarer

6 thoughts on “Smoothie time!

  1. Jeg må også ha sur smoothie, og ELSKER bær, spesielt friske bringebær:) Jeg var faktisk så usunn i dag at jeg hadde skiver med nugatti til frokost, hahah! Jeg bor i kollektiv og da er det ikke så greit å bruke blenderen kl. 07.30 om morgenen.

  2. Karoline Brekkan: Haha, nei det kan jeg forstå 🙂 I dag hadde jeg ostings så det går liksom litt opp og ned og fram og tilbake med denne sunnheten 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *