Dette beviser bare en ting

Categories Identitet

Jeg har akkurat postet et innlegg, hvor mange er det som kommer til å lese? Jeg deler på Facebook, blir folk lei? Blir det for mye? Ser folk innleggene mine? Er de interessante? Er det godt skrevet?

Hvor mange har vært innom siden min i dag? Over 100? Yes! Under 100? Æsj. 

Slike tanker… plager meg hele tiden og beviser bare at jeg har en lang vei å gå når det kommer til å gi beng, ikke bry seg om hva andre mener og tenker. 

#gibeng 

#tanker #meninger #blogg #blogger #hverdag #livet #foto #bilde #vinter #vakkert

6 kommentarer

6 thoughts on “Dette beviser bare en ting

  1. Jeg kikket også mye på statistikk før, men det hjalp meg ikke på motivasjon eller noenting.. Etter at jeg lærte meg å se bort fra dette, ble det mye mer moro med blogging 🙂 God onsdag!

  2. Bra skrevet! Du treffer rett på kornet på mange her. Det er jo fort sånn at man sjekker statistikken, men det er jo ikke det viktigste. Del det du føler for å dele, blås i om andre liker det eller ikke.! #gibeng , den likte jeg 👍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *