Del 1// Mine søstre

Categories Familien

Hei dere!

Jeg har lovet dere, eller kanskje det er meg selv, å skrive om hver av søstrene mine. Jeg synes jo selv at jeg har de kuleste søstrene i verden (haha) og da må jeg så klart del de med verden 🙂 So here we go, førstemann ut (av tre) er og så minstemann. 

Marthe. Ja, hvor skal jeg begynne? Du vet de menneskene som bare er.. snille? De som tar oppvasken, de du kan spørre om å lage pannekakerøre, de som sier “jeg kan!”, hvis du lurer på om noen kan hjelpe til med et eller annet? Det er det første som dukker opp i hodet mitt når jeg tenke på min yngste søster Marthe. Det er seks år mellom meg og henne, hun er og forblir lillesøster, minstemann. Uff, jeg husker vi syntes hun var plagsom, vi ville leke litt forskjellige leker, hun ville følge etter oss og bli med, vi prøvde å lure henne til å ikke ville leke med oss.

Men heldigvis har hun ikke blitt alt for påvirket av det, for et vennligere vesen skal du lete lenge etter. Marthe betyr faktisk husmor eller husets frue, og det passer henne faktisk veldig bra, hun er vennlig, flittig, arbeidsom og bare utrolig god. For meg er hun liksom fortsatt bare seks år, men hun har faktisk lappen, er straks ferdig med videregående og .. ja.. er bare veldig selvstendig og vet hva hun vil her i livet. Også er hun veldig vakker 🙂 

Marthe-mor, morfe, marf- jeg er glad i deg 🙂 


Følg meg også gjerne på andre sosiale medier HER.

#søster #familie #blogg #blogger #bloggen #marthe #livet #familien #søstre

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Del 1// Mine søstre

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *