Colors

Categories Mål og drømmer

//Scroll down for English//

Hei igjen dere!

Stikker innom for å ønske dere en god fredagskveld og helg, også vil jeg bare dele et bilde av hva jeg har drevet med den siste halvtimen. Jeg har nemlig sett på farger til huset vi snart flytter inn i. Mye har allerede blitt gjort, men rommene i andreetasjen trenger litt oppussing. Du kan se hvordan deler av rommene ser ut HER. Jeg tenker en litt mørkere farge til rommet jeg og mannen skal bruke som soverom og noe litt lysere til barna sitt rom. Ooo! Jeg gleder meg 😀 

– Guro


Hi again pips!

I am just popping by to say hi and wish you all a happy Friday evening and weekend. And also to share with you what I have been up to the last half hour. I have, actually, been looking at colors for the house we are moving into very soon. A lot has already been done (it is an old house), but som of the bedrooms need som refurbishing and painting. You can take a look at the rooms HERE. I think I want a darker color on our bedroom (my husband and I) and some lighter colors on the kids bedroom. Ohh!! I am so looking forward to do this 😀 

– Guro

4 kommentarer

4 thoughts on “Colors

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *