Slik ble det ikke!

Categories Mål og drømmer

Hei, og god morgen! 

Det er søndag dere og bare en uke til jul! Åhh.. Jeg gleder meg! Julefølelsen kommer liksom litt tilbake nå som jeg har fått barn merker jeg, også hjelper det jo at det er snø ute. 

Jeg hadde jo egentlig planlagt å ha en julekalender, men slik ble det ikke. Jeg planla også å skrive bloggen på både norsk og engelsk, slik ble det ikke. Det skjer faktisk veldig ofte at jeg begynner på noe, og så glir det ut, også blir jeg skikkelig demotivert. Det skjer med det meste i livet som for eksempel trening, blogging, andre hobbyer, familievaner, you name it. Før har slike ting bare slått meg helt i bakken, og det gjør det fortsatt, men man kommer seg jo aldri videre om man ikke reiser seg opp etter slike “tilbakefall”. Jeg kan jo ikke bare slutte å begynne på noe nytt, la meg rive med når jeg får en god ide eller starte et prosjekt selv om jeg ikke kan så mye om det. 

Det er litt som psykologen sier, jeg slutter jo ikke med alt jeg har begynt med. Jeg er jo fortsatt gift (hihi), har to barn som jeg aldri kommer til å “gi opp”, og jeg har fullført utdannelse, ja og denne bloggen har overlevd mye lenger enn jeg noen gang trodde den kom til å gjøre. Nå er bloggen (og fotograferingen) en fast hobby, noe jeg liker å gjøre og som jeg kommer til å fortsette med en god stund fremover, that’s for sure. 

Det hjelper så klart også at jeg får utrolig mange fine kommentarer og tilbakemeldinger på bloggen. Flere har kommet bort til meg og fortalt meg at jeg det jeg skriver om er så utrolig viktig å få formidlet ut til andre, DET gir motivasjon! Takk til alle dere 😀 Jeg setter så stor pris på å få tilbakemeldinger på det jeg skriver 🙂 

– Ønsker dere en god søndag og legger ved noen random bilder som har blitt tatt i høst <3 

Følg meg også på andre sosiale medier HER.

#blogg #blogger #bilder #søndag #helg

10 kommentarer

10 thoughts on “Slik ble det ikke!

  1. Du skriver urolig mye fint og lærerikt. Og jeg kjenner meg selv mye igjen i det du skriver. Og etter jeg så bildene dine fikk jeg meg en ny hobby:) de er skikkelig artig. Så du inspirer like mye som du hjelper. Tusen takk

  2. Jeg syntes du er utrolig flink! Ikke alt kan man få gjennom slik man ønsker, men det er viktig å tenke på at det er helt greit. Flotte og stemningsfulle bilder! 🙂

  3. I feel guilty for never finishing things sometimes. Often I get to the middle and think, I don’t want to do this any more. So I stop. I think it is admirable that you keep trying new things. We don’t know about things until we try them. Once we try them we can decide if they are really us or not.
    You may one day decide to write a blog once and awhile in English. If I had to write mine in English and Norwegian, I’d never write anything because I’d be exhausted and have little I can say. The letters I’ve written you in Norwegian took hours to write. Your English is certainly much, much better than my Norwegian, but I can see how frustrating and exhausting it would be. I am proud of you for trying, and I’m also proud of you for accepting that for this time and space, it doesn’t work. Right now you have a lot more important things to do– especially on the inside. So, the unfinished projects are okay. They say you are growing and learning and trying. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *