Ukens…

Categories Blogg

Hei, hei dere! 

Tenkte å ha et lite “uken som gikk” innlegg i dag. Synes selv det er innlegg som er morsomme, eller fine å lese, so here we go..

Ukens Instagram

Jeg rett og slett bare digger hvor fint det har blitt med de siste seks bildene, det lyseblå temaet som går igjen og de vakre naturmotivene (haha, ja, jeg digger min egen instaprofil 😉 ). Om du har lyst til å følge meg er det bare å klikke seg inn HER.

Ukens Opptur

Jeg, eller vi, ble så og si ferdig med alle julegavene forrige uke. Mannen og jeg pleier å begynne å kjøpe julegaver allerede i september, vi har lært av erfaring at man kjenner det litt mindre på lommeboken OG stresset om man starter litt tidlig. 

Ukens Nedtur

Jeg føler jeg har gått litt tilbake igjen når det kommer til psyken. Det har skjedd mye den siste uken, og jeg merker at jeg trenger å få samlet meg litt igjen. Og hva gjør jeg da? Jo, jeg gjør det jeg har lyst til å gjøre, unngår å sette meg selv i stressende situasjoner og jeg planlegger dagene så jeg har en viss oversikt over hva som skjer og hva jeg eventuelt må få gjort.

Ukens Øyeblikk

Mannen og jeg, med ungene, dro en tur til Sverige i går, (vi drar ganske ofte dit på søndager faktisk ^^). På vei tilbake drev Veslefar og snakket, for det meste uforståelig babbel, men så spurte mannen om ikke Veslefar kunne si “Hva skjer a?”, og etter et par sekunders stillhet hørte vi fra baksete “a skjer a?”. Haha! Vi har mange sånne moments for tiden, gutten vår er i en skikkelig lære-seg-mange-ord fase nå. Uff, tiden går så fort 🙂 

Ukens Frustrasjon

Veslemor har begynt å gulpe, MYE, etter omtrent hver ammeøkt. Det kommer som en vakker fontene hver bidige gang, og uten forvarsel. Stakkars, hun blir jo helt seig og innsmurt i dette gulpet, og ho mor må skifte antrekk på henne hver gang. Jeg rekker ikke å få tatt henne opp og rapet henne en gang før det kommer, så ja… det er litt frustrerende.

Ukens Gladnyhet

Hmmm.. Jo! Et av rommene oppe i huset vi skal flytte inn i er nå klart for en liten skjønnhetsløft (wohoo!), så nå har vi valgt farge til rommet. Iiik! Jeg gleder meg til å vise dere hvordan alt blir til slutt 😀 Det er faktisk veldig morsomt å dokumenter denne flytteprosessen, alt blir liksom så mye mer virkelig. 

Ukens Tanke

Hva er det som gjør et menneske lykkelig? Er det å ha frihet til å gjøre akkurat som man vil? Være sin egen herre? Er det familie? Venner? Penger? Materalistiske gjenstander? Hva gjør oss lykkelige? Kan det være religion? En større mening med livet? Er det å gjøre andre glad? Er det å bare være seg selv? I don’t know. Hva tror du gjør oss mennesker lykkelige? 

Ønsker dere alle en fantastisk fin mandag! 🙂 

Følg meg også gjerne på andre sosiale medier HER.

#ukennsomgikk #ukens #hverdag #mandag #snartjul #tanker #livet

8 kommentarer

8 thoughts on “Ukens…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *