Klapp på skulderen

Categories Depresjonen

Jeg føler meg rar i dag. Rar i kroppen. Hodet. Jeg merker jeg er rastløs, forsvinner litt. Jeg liker det ikke.

Føler jeg lukter vondt. Ser rar ut. Ønsker å føle fred.

Jaget. Det er slik jeg føler det. Jeg blir jaget av egne tanker. For rar, for stor, en wannabe. Det er vondt. Jeg prøver å si til meg selv «confidence is key”. Vær selvsikker da for F’en, ta deg sammen.

FAKE IT TILL YOU MAKE IT

Æsj! Funker ikke. Møkka følelser. Men nå skal jeg føle litt på dem, istede for å kjempe i mot. Kanskje la en tåre trille, kanskje være litt trist.

La følelsene gå sin gang og akseptere at i dag har vært en tung dag. Det går fint Guro. Det går over.

Klapp på skulderen til meg.

Visste ikke om jeg skulle legge ut dette bildet eller ikke. Men! Jeg gjør det allikevel, det er slik man egentlig ser ut..

so..

Hvordan har dagen din vært?

#livet #helse #familie #deprimert #ferie

12 kommentarer

12 thoughts on “Klapp på skulderen

  1. føl litt på dem , la dem trille , de er bra å få ut litt å ikke kjempe i mot så da fortjener du ett stort klapp på skulderen og en stor KLEM!!
    min dag er ikke bra, sliter med allergi eller noe dem ikke finner ut så ser ut som en tomat i ansikte å sykehuset og hudlegen sier helt forskjellige ting så er helt forvirra å fikk vite i dag att bihulebtennelse har jeg forsatt så de gjorde ikke ting bedre heller.

  2. Det å føle på ting når man er deprimert er veldig viktig, så man føler at man faktisk lever. Du har begge beina på jorda, så få det ut om du må, gråt, syng, elsk! Du kommer deg igjennom dette <3

  3. “I feel chased by my own thoughts….It hurts.” I have never related more to anything. They never seem to stop and I am always exhausted. I am going to start seeing a physiologist myself again. I haven’t been since September. I would just like a day where my head didn’t hurt me.
    If it makes you feel a little better, I haven’t done my hair all week. It is tangled and knotted. I should really get it cut so I don’t have to mess with it, but I don’t want to, so it is long and messy.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *