I am back

Categories Familien

Hei dere!

I am back.

Da har julaften vært og vi har kommet tilbake fra hytta på fjellet. Vi koste oss masse, men det tar på noen små kropper å  være borte så barna har sovet mye og lenge i dag, men det skal jeg ikke klage på 🙂 

Jeg tenkte å lage et eget innlegg med hva jeg har fått til jul. Det var så mye flott og fint så det gleder jeg meg til å dele med dere, men jeg ønsker å dele en av gavene i dette innlegget. Det lå nemlig en pengegave mellom alle pakkene og for de pengene har jeg kjøpt meg redigerings og bildesorteringsprogrammet Lightroom. Jeg synes jo det er fantastisk morsomt å ta bilder, redigere dem og dele dem, så dette programmet har jeg faktisk tenkt på en liten stund. Nå trenger jeg bare å lære meg å bruke det før jeg kan dele enda flere bilder med dere 🙂 Hihi! Men dere får en liten sniktitt her nå da.

Hva synes dere? Ble litt random bilder men.. 

Jahh. resten av dagen kommer til å gå med til snapping på @mentalehjerter (følg oss gjerne). Også skal vi en tur til mormor på middag- tradisjon tro. 

Har dere noen planer for middag i dag? Og bruker noen av dere Ligthroom? 

Vi blogges! <3

Følg meg gjerne på andre sosiale medier HER!

#lightroom #blogg #hverdag #jul #gaver

2 kommentarer

2 thoughts on “I am back

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *