Siste uken i året som var

Categories Blogg

Hei, hei!

Da var det ikke bare et nytt år, men også en ny uke dere. Og da tid for et nytt uken- som- gikk innlegg, det var flere som likte dette innlegget sist så hvorfor ikke gjøre det igjen. So here we go..

UKENS INSTAGRAM

UKENS OPPTUR

Søsteren min fikset en signert bok av «Forbilde» for meg. Haha! Jeg ble så starstruck, følte meg helt tullet, men det betydde altså så mye for meg.

Jeg har aldri sett opp til en kjendis på denne måten før, det føles liksom litt rart, men altså.. Nå er jeg blitt en fan og det føles godt å faktisk ha noen å konkret se opp til 🙂

UKENS NEDTUR

Her må jeg nesten skrive negativ tankegang når det kommer til trening og utseende. Uff.. jeg føler at kroppen bare eser mer og mer ut, men jeg ønsker ikke at det skal ødelegge selvbilde og selvtilliten mi. Å styre tankene i en god retning er utrolig vanskelig, og jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal få til å trene og slikt uten å bli alt for oppslukt i dette utseendehysteriet :/

UKENS ØYEBLIKK

Veslefar har begynt å prate masse, så det har vært mange øyeblikk denne uken som har vært koselige 🙂 Han kan si «Skål!», også skåler han så klart. Han sier «Halla!», «Nei!» og mange andre ord og bitte små setninger.

Denne uka har han også lekt masse med et lite telt han har fått. Og det øyeblikket deler jeg nå her 🙂

UKENS FRUSTRASJON

hmmm… dårlig kommunikasjon! Ill say no more. Punktum.

UKENS TANKE

Har, som flere kanskje har fått med seg, skrevet et innlegg om lykke. Hva gjør oss lykkelig? Er det noe der ute som gir den ultimate lykke? Hvorfor er vi egentlig så opptatt av å alltid ha det så fryktelig bra?

Du kan lese litt mer om det HER.

Håper det var like greit denne gangen også! Jaja.. Vi blogges 🙂 *smask*

Følg meg på andre sosiale medier HER.

#blogg #blogger #ukensomgikk #mandag

2 kommentarer

2 thoughts on “Siste uken i året som var

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *