En STOR seier jeg ønsker å dele med DERE // Og et innlegg jeg egentlig ikke tørr å skrive

Categories Mammalivet

Hei dere! 

Har veldig lyst til å dere en STOR seier med dere. I går hadde jeg ansvaret for begge barna mine, helt alene i flere timer. Hvis du har fulgt meg en stund forstår du nok hvorfor dette er så stort for meg, men om dette er første gangen du leser så skal jeg forklare litt. 

Jeg har to barn, en på 5 mnd og en på 20 mnd, med den eldste havnet jeg i en fødselsdepresjon og etterhvert psykose. I over 1, 5 år har jeg kjempet meg gjennom og opp et stort mørke, og jeg blir stadig bedre. Men greia er den at jeg fortsatt har en lang vei å gå, jeg har aldri hatt ansvaret for begge mine barn uten assistanse og umiddelbar hjelp i nærheten, før i går. Det beste er at det gikk så utrolig bra, ikke noe panikk, ikke noe angst, bare harmoni (faktisk ;).) Rett og slett en deilig seier! 🙂 

Tidligere på dagen var vi også ute en tur, Veslemor i vogna og Veslefar tuslende rundt på tunet. Uff, jeg har så nydelige barn! Jeg fikk så klart knipset noen bilder, og de må jeg jo bare dele her 🙂 

Hvordan har uken din vært så langt? Har 2018 behandlet deg pent enn så lenge? 

– Vi blogges! 🙂 (Haha! Ble mange smilefjes i dette blogginnlegget, men det viser vel bare at jeg er i et godt humør i dag;). 

Forresten, lurte på om jeg skulle ha en spørsmålsrunde her snart, men vet liksom ikke om jeg tørr.. Uff! Jeg bør bare gå for det. Ikke være redd, men det er SÅ lettere sagt en gjort. Hva synes du? Kanskje du har noen spørsmål, isåfall er det bare å spørre! 

Følg meg også gjerne på andre sosiale medier HER!

#familie #mammalivet #mamma #veslefar #veslemor #glede #seier #onsdag #hverdag #uke

8 kommentarer

8 thoughts on “En STOR seier jeg ønsker å dele med DERE // Og et innlegg jeg egentlig ikke tørr å skrive

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *