Bittelitt forelsket

Categories Foto

Er du ikke helt fantastisk nydelig der du ligger? Jeg er nesten bittelitt forelsket i deg lille venn. Småpludrer, titter, tar tak i tærne dine, smiler, og for et nydelig smil. Gjett om mamma er glad for at hun er frisk,hvertfall frisk nok til å ta vare på deg og være der for deg. Hva så om rotet hoper seg opp! Hva så om vi ikke drar så mye ut! Hva så om middagen ikke alltid blir like vellykket! 

Jeg har heldigvis nok energi til å være sammen med deg. 

De små hendene dine, som er så interessert i mine. Du titter, smaker. “Hva er dette for noe?” 

Ja, er ikke du bare den vakreste lille jenta som finnes? Det søteste mamma vet om. 

Sukk. 


Hei dere! 

Håper dere har en fin torsdag så langt. Her har vi hatt en relativt rolig start på dagen, noe som jeg bare må nyte masse- tiden går fort fram til jeg skal begynne å jobbe igjen. Men, det var egentlig ikke dette jeg hadde tenkt til å skrive om, jeg har nemlig fått nytt objektiv til kameraet og jeg ELSKER det. Det tar skarpere bilder, penere bilder, er utrolig bra til portrett og se hvor fin fokusen er! Jeg er kanskje bittelitt forelsket i den nye linsa også 😀 

Hva synes du? Tok noen bilder bare for å prøve, og bare DIGGER det. 

Fortell meg gjerne hva du synes, så blogges vi 😉 

– Hilsen trøtt, men lykkelig mamma! <3

Følg meg også gjerne på andre sosiale medier HER!

#foto #bilder #fotografi #objektiv #linse #hverdag #torsdag #blogg #blogger #familie #baby

8 kommentarer

8 thoughts on “Bittelitt forelsket

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *