3 ting jeg elsker

Categories Blogg

Hei dere! 

Siden jeg er på den litt positive siden for tiden ønsker jeg i dag å dele med dere 3 ting (utenom familie) som jeg bare elsker. So let’s start.

1. Jeg ELSKER indisk. Jeg hadde aldri smakt indisk før jeg ble sammen med mannen min, utrolig nok. Men da jeg først ble introdusert til det nydelige indiske kjøkken var, og er, jeg frelst. Det er så mye smak, og så mye sjel som blir lagt i idet, også har de et godt utvalg av vegetarisk, noe som er et STORT pluss. Jeg elsker faktisk rettene med ost,spinat og kikerter; saag aloo, chana masala og saag paneer. Nam!!! Får vann i munnen bare av å tenke på, også skulle jeg virkelig ønske at jeg hadde et idyllisk bilde av indisk mat her, men du kan jo prøve å se det for deg- eller google det 🙂 

Okei, over til neste..

2. Dyr. Haha! Ja, jeg elsker faktisk dyr, men ikke bare å se på dem og kose med dem. Jeg liker å lære om hvordan de kommuniserer, hvilke forskjellige raser det ar ev en art, hvilke sykdommer som er vanlig. Det gjelder kanskje spesielt hunder og hester akkurat det da, men anyways… naturen er utrolig fascinerende, og å lære om den gjør meg faktisk veldig glad. 

3. Den tredje tingen jeg virkelig elsker er følelsen av å ha betalt alle regninger for måneden. Jeg hater følelsen før da, og under prosessen. Jeg føler at pengene bare flyr ut av vinduet, men når regningene først er betalt, ja da har jeg ro i sjelen. Det er liksom en trygghet i det, da vet jeg at vi på en måte er safe til neste måned, når det er på’n igjen. 

 

Ja dere, hvilke tre ting i livet er det dere elsker- sånn bortsett fra det åpenbare som familie og slikt? Vil gjerne bli bedre kjent med dere leserne mine så ikke vær redd for å legge igjen en kommentar 🙂 

Ønsker dere en god søndag videre, så blogges vi 🙂 

(Haha, legger også til slutt ved et bilde av den fine mannen min, som jeg også elsker ;)). 

Følg meg gjerne på andre sosiale medier HER. 

#blogg #blogger #elsker #helg #søndag #livet #3ting

14 kommentarer

14 thoughts on “3 ting jeg elsker

  1. Indisk mat har jeg faktisk ikke prøvd enda. Det hørtes spennende ut. Det må bli et mål, til neste gang man skal ut å spise. Dyr er jeg også veldig glad i. Og ikke minst det, å vite at man klarer å betale regningene sine. Fine ting du liker <3

  2. Jeg kjenner meg veldig godt igjen i alle tre punktene dine, hehe! Jeg eeelsker dyr <3 Indisk er nydelig og den følelsen på siste punktet er fantastisk egentlig 😀

  3. Jeg har ikke dyr jeg da nå, men har hatt katt i noen år før. Men ellers støttes dine “elskerting”. Både indisk mat og det å ha betalt regninger smaker bra. Ellers elsker jeg så masse ting og listen hadde blitt superlang om jeg skulle ramse opp alt, så jeg sier det derfor med ett ord,: SELVE LIVET!
    PS! Jo, du har en fin kjæreste
    Ha en fin søndag videre!

  4. Tre ting jeg elsker:
    1. Rent sengetøy <3 Det å legge seg etter en lang dag, i nytt, velduftende sengetøy er himmelen altså!
    2. INDISK, INDISK, INDISK!!
    3. Og det siste må faktisk være duften av nyklippet gress, eller lukten av gran. Ettersom jeg bor i byen, er det ikke ofte jeg får luktet på sistnevnte, så da det var tid for juletresalg på det lokale senteret gikk jeg rundt å luktet på alle trærne <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *