For ett år siden…

Categories Mål og drømmer

• Eide jeg min egen hest. Jeg måtte dessverre selge henne da jeg ble gravid på nytt. Tiden (og pengene) strak rett og slett ikke til. Heldigvis fant jeg en utrolig flott ny eier til henne og får stadig flotte oppdateringer <3

• Var jeg rundt 12 uker på vei med Veslemor. Ja, det kom ikke helt overraskende på, men det var heller ikke planlagt. Tenk at hun bare var en (enda mindre )liten søt knøtt for et år siden. Åhh! Smelt 🙂

• Lærte vi Veslefar å sove gjennom hele natten. Det var virkelig et styr å stå opp og gi Veslefar melk en- to ganger per natt. Jeg ammet ikke, noe som betydde at vi måtte varme opp vann og slikt for morsmelkerstatning. Livet ble en del lettere når vi fikk hele netter med sammenhengende søvn.

• Slet jeg fortsatt veldig mye med depresjonen. Alt var et slit, jeg orket lite og klarte enda ikke å være helt alene med sønnen min over lengre tid. Det har virkelig endret seg! I dag er andre gangen i 2018 som jeg har ansvaret for begge barna mine helt på egenhånd 😀

Det blir virkelig spennende å se hva det neste året vil bringe av opp og nedturer! Jeg håper virkelig at jeg er på et enda bedre sted i Januar 2019.

Hvordan så livet ditt ut for et år siden? Var så koselig å lese alle svarene på forrige innlegg så svar gjerne om du har lyst!

– Vi blogges! <3

Følg meg også gjerne på andre sosiale medier HER!

#blogg #blogger #helg #livet #nyttår

4 kommentarer

4 thoughts on “For ett år siden…

  1. Utrolig kult at du husker tilbake til hva du gjorde i fjor. Jeg husker ikke hva jeg gjorde sist uke en gang.. For en nydelig hest, hvis det er den på bildet? og nydelig unge da selfølgelig! Håper du har det litt bedre nå enn du hadde i fjor, med tanke på deprisjon og sånn. Håper også at du får en flott dag 😀

  2. Thea: Hehe! Ja, noe husker jeg jo 🙂 Ja, det er hesten på bildet og hun er bare helt skjønn 🙂 Ønsker deg en fin dag også! Og tittet innom bloggen din, lykke til med prosjektet ditt 😀

  3. For ett år siden gruet jeg meg til å skulle starte i min siste praksisperiode. Men den ble jeg heldigvis ferdig med! Så det ser jeg på som litt av en forbedring 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *